Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Alsultan Grillhuis. Meer weten? Ontdek meer
Zahraa
7 jun 2026 om 19:44
Lekker eten en snel bezorgd
Amira
1 jun 2026 om 23:28
Top!
Weronika
31 mei 2026 om 10:20
Eerste en meteen laatste bestelling hier. Ruim 1,5 uur gewacht op de bezorging. De kapsalon was helaas niet te eten, het vlees was ontzettend vies en de kruiden smaakten verschrikkelijk. Na een paar happen alles weggegooid. Zonde van mijn geld.
Dennis
30 mei 2026 om 20:22
Smaakt altijd lekker maar bestelling is niet altijd compleet en als je geluk hebt komen ze je het nabrengen.
Cedric
29 mei 2026 om 2:15
Personeel hangt gewoon de telefoon op als je probeert in gesprek te gaan met ze. Eten is niet te eten en erg onvriendelijke service
Custers
25 mei 2026 om 19:45
Bestelling half uur te laat. Kwaliteit weer perfect